|amboi..nak kek aiskrim aje|

Salam...
Selamat Petang ari semua..:)
wah!nie mesti dah pakat2 nak lunch ape arini kan..
tgh ari nie mcm biasa la nie dok opis aje..
arini bawak bekal nasi goreng jer..:)
selamat menjamu selera..

Tetibe teringat zaman kecik2 dlu..
mase tu umur baru 9 thn..
itu lah tahun pertama dan terakhir sambut besday..
huhu~lepas dr tuh dah x wat dah...

Dlu kalau xde kek x sahkan..hihi~
kek pun..kek span aje...
krim aje...
tapi skrg nie...amboi..
request x agak2 yer..
Nak kek aiskrim aje..hehe

Ahad lepas sambut besday anak buah nieyl..
yang ke-13
wah!nak kek aiskrim je..
nie la upernyer kek tuh..
tapi dah potong la...

serius nieyl ckp..
nak potong kek aiskrim nie..
bapak lah payah...
klu pakai pisau plastik tuh...
10x lah patah..
so,kteorg pakai pisau biasa yg besar tuh..

itu pun..waduh...
berpeluh nak potong tau..
menggigil nak potong..
tapi sedaaappp..
harga die pun seddaaaappp..
dah mcm aiskrim BR tau harga nyer..

seindahcerita: nnt nieyl pun nak jgk la besday kek mcnie.
.potong ngan parang..hehe

7 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...