|MerdekaRaya 2012|

Salam..
Selamat Pagi...
arini ari isnin..
3/9/2012 dah masuk bulan 9 dah kite nie kan..
masih di bulan syawal..

 biase la tinggal lg 2 minggu nie..
Open House setiap minggu..
wah!semakin bam...bam..adeh!

Disebabkan ari jumaat tuh semua orang dapat cuti free..
so,ari khamis malam jumaat tuh nieyl amek kesempatan..
untuk pegi beraya umah kakak nieyl kat PJ ngan abg nieyl kat KL..
walaupun sedar..akan mengharungi jem..
tetapi..Alhamdulillah..
xde lah jem mane pun..hehehe~

Cume x tahan ngan mat-mat motor nie..
aduh!merata2 ade je mereka nie...
klu kat jalan raya tuh...hamboi...memotong aje keje nyer..
bingit telinga dgr..

Menu kakak nieyl masak..
laksa..yum..yum...
lepas dah kenyang tuh...
pakat berangkat ke umah abg nieyl kat KL lak..
pegi 2 kete je..

sementara tggu yg lain turun...
haha~ape lg...pose..pose..hahaha~





p/s: next n3..nieyl upload gambar kat umah abg nieyl plak yea..:)

1 comment:

  1. kalau tayang gambar laksa tu, sure aku terliur....hehe...sbb tgh teringin laksa ni...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...