|mata kelayuan..mood melayang|


Salam...
 tgh wat ape tuh?
 mood keje ade lg x nie?
hehe~esok dah cuti kan...
hepi holiday tok yang bercuti esok..
n yang pegi bercuti pun same...
berhati-hati dijalan raya yea..:)

Nie esok plan ngan en.husband nak housekeeping rumah..
mane baju-baju yang x leh nak muat tu kan..
semua nak kumpulkan n sedekah kat org...
simpan pun nak wat ape kan...:)

Lunch tadi u all makan ape?
nieyl makan nasi dan seangkatan dengan nyer...huhu~
:
:



Biase la bler dah makan yg berat2 nie..
alahai..mate pun layu mcm x di siram 10 ari..
nasib baik la dah nak balik dah jap lg...huhu~
tapi arini en.husband balik lewat la..
pukul 10 malam..:(
O.T

boring nyer sensorang kat umah nie...

seindahcerita: lepak mcD jom..

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...