04 September, 2012

|Bermula diet ku|

Salam..
Selamat Pagi...
Pagi nie nieyl de semangat ckit nak bekerja...
xtaw la nape mungkin sebab arini dah ari selasa kot....
hehe~morning blues smlm dah berlalu..hehe~

amboi..
bukan men lg tajuk kat atas tu yea..
bkn ape yea...nieyl rasa berat badan nieyl..
dah kembali naik la..
rasa berat n malas...

so,nieyl pk..if u nak preg..
u kena usaha untuk kurangkan berat badan..
ya..so,start semalam nieyl dah pon start diet..:)
Alhamdulillah...

satu lg kan..
nieyl nak cter..
smlm nieyl g la makan kuih pas meeting..
kuih popia ngan seri ayu..
seri ayu die mmg sedap la kan...
tetapi..popia die..
ya.Ampun..
hangus...kot dlm die..hitam..pahit...
kulit luar die cantik jer...yg dlm tuh...
makan dah macam keropok dah...hehe~

p/s: klu nak niaga pun...agak2 ler yea..

4 comments:

  1. wahhh akak suke bace org nak diet ni heheheh...sbb akak ni pendiet tegar....susah woo dik dah umur kertu ni nak diet...lambat no turun kg nye...mase muda2 dulu senang jek nak nyah kan kg huhuhuh

    ReplyDelete
  2. @lieyalatif nieyl diet nasi kak..mmg x makan nasi..sebelum kawen aritu..nieyl diet nasi 2 bulan...pastu minum SDII :) Alhamdulillah..turun dekat 10kg... pas kwen,badan naik lg..so,skrg nie kena turun kan lg...sbb nak baby...

    ReplyDelete
  3. diet untuk kesihatan diri bgslah ... jgn diet paksa diri tau .. bahaya...

    ReplyDelete
  4. @Masya insya'Allah...just x makan nasik je...:)ganti kan ngan benda lain :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)