|mengemas aje keje nyer|

Salam..
Selamat petang semua..
siapa kate jadi perempuan nie senang kan..
hihi~susah tau...
byk tenaga yang perlu diguna kan...
huhu~

ari sabtu ngan ahad...
keje nieyl kat umah..
mengemas...yela...
dah nak raya nie kan..
first time raya umah sendiri...
huhu~
"nie barang2 dr kengkawan mase wedding,
byk lg yg x buka n gune"
"periuk nasi pun masih x gune..hihi~sbb gune yg sedia ada"

lagi nak raya..
lagi byk kena kemas mengemas nie..
nie belum kemas kat bahagian luar umah lg nie...
huhu~
ruang tamu kena hias lg..
wah!mcm esok aje nak raya kan..:P

oklah,nieyl nak balik dah...
selamat berbuka semua...:)

p/s: esok nieyl x bersiaran sbb nieyl duty helpdesk kat putrajaya..
untuk biasiswa :)

2 comments:

  1. wah niely pun kemain berkemas yeak....tu la semangat nak raye kak...wajib gak mengemas...baru rase seronok nak beraye tuh....

    ReplyDelete
  2. akak nak wish raye nieh...

    ** selamat hari raye maaf zahir dan batin buat nieyl sekeluarga....semoga lebaran kali ini lebih bermakna dan diberkatiNYA....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...