|air tangan ibu tiada tandingan|

Salam..
Selamat pagi..
Nieyl lewat bersiaran arini..
sbb baru je masuk opis...
pagi td ke HQ ade perhimpunan bulanan..
kebetulan plak anjuran Bahagian Nieyl.. :)

Alhamdulillah..
smlm nieyl sempat berbuka puasa ngan mak nieyl berdua..
wah!nie kira kali ke-2 la nieyl dpt buka ngan mak..
sgt rindu ngan mak..
yg penting masakan mak..

Semewah mana pun hotel tuh..
semahal mane pun makanan tuh..
Masakan ibu kite paling sedap kan..kan...
sbb itu ar klu mak masak..
nieyl makan banyak..huhuhu~

walaupun semalam mak masak simple..
tp mmg sedap..haha~2x tambah..
kahkahkah~
tak lapar sgt tapi ntah la..
klu mak yg masak mesti 2x tambah..hehe..

mesti nak tahu kan..
name nieyl susah nak jumpe mak..
actually,bulan puasa nie..
mak nieyl duduk kat umah singgah kami skleluarga..
so,itu yg susah nak jumpe tuh~

tapi smlm mak kate ari ahad nie mak dah balik cni balik dah..
yeahhh..best nyer...
rindu gler ngan makkkk...
"sayur bayam,sotong sambal ngan ikan bawal masak kari"

p/s: ptg nie buka kat luar...sbb nak carik baju raya :)

5 comments:

  1. setuju sgt²..kan.. blk kg pun mesti nak makan menu mak masak hihihihihi....

    ReplyDelete
  2. Air tangan mak kite sendri mmg xde tandingan kan...hehehe..

    ReplyDelete
  3. wah sedap2.....ni buat akak nak balik kampung nie heheeheheh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...