|Nak tukar mas kahwin|

salam..
dah kol11 pagi dah...
sejam aje lg nak lunch hour kan..hihi..
dah plan ker nak ke mana nnt..
hihi~
nieyl arini nak ke JJ lah..
ala..saje jer jenjalan...
window shopping aje.. (yeke?)

actually kan...
nieyl tgh pk nak tukar mas kwen nieyl tuh...
x tukar lg ke emas..
sbb x taw la nak tukar kepada ape..

sbb nyer..now..nieyl dah de rantai..
cincin dah de 2,gelang pun dah de...
klu nieyl tukar gelang kaki atau buah rantai ok x?
tapi klu gelang kaki tuh,yg xde loceng la..
sbb x minat la yg loceng2 tuh...

klu buah rantai tuh..
igt nak buat yg huruf nama tuh..
ok x?

p/s: ha~klu emas dah berlebihan tuh,jgn lupe bayar zakat emas yea..:)

8 comments:

  1. mas kawin saya beli rantai & buah rantai 1 set..

    ReplyDelete
  2. Kite time tukar mas kawen dulu kan, pening jugak nak beli ape..sudahnye beli gelang kaki..tp kitenye berloceng2..sbb suke..hehehehe..

    ReplyDelete
  3. @Falsya xpe klu minat..nieyl mmg x suke..itu la nak beli gelang kaki gak la...hehehe

    ReplyDelete
  4. akak ni rehat ke alam sentral s.alam ni je,sbb dekat sebelah ngan opis je

    ReplyDelete
  5. mas kawin wani beli rantai tangan heheee...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...