|kes Irma lagi|

Selamat Pagi..
aik...khamis daa..(..dlm ati suke..)
pagi nie mcm biase la..
pepagi bace paper dlu..
tgk perkembangan dunia...
hiburan pun x ketinggalan jgk..

yg x best nyer berita bawah nie..
tapi nak buat mcner kan..dah retis nie..
sekecik zahrah pun org akan carik kesalahan,kesilapan..kisah yg lampau..
klik SINI

nak ckp byk pun x boleh..
mulut org..kan..
Ape2 pun klu kite nie hanya mampu melihat..
klu terlebih cakap..dah jd mengumpat..
klu benda yg x betul..dah jd fitnah..
bler dah jd fitnah..mengumpat...
semua itu???pk la sndr kan..

ape2 pun..
sesiapa pun yg berkahwin..
tidak kira sesiapa pun..
mari la kite same2 doakan kebahagian mereka..
yg lain itu terserah la pada Takdir..

p/s: hopefully,isu nie cepat la lesap..

3 comments:

  1. knp nk jugak ungkit kisah lama.xpaham manusia ni.

    ReplyDelete
  2. @Cikpuan raraitu la kan..rasanyer...yg past is past la kan..yg penting akan dtg...xpela,kite doakan yg terbaik aje lah..

    ReplyDelete
  3. tu le kan....org tu tgh syok berbulan madu kat ausie dah timbul gosip panas kat sini....katenye tu bini dulu...redza ni duda sebenarnye.....bini dulu pun dah bahagia ngan suami skrang.....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...