|kali ke-2 sampai penang|

salam semua..
Dah lunch?
kenyang nyer...wlaupun g lewat lunch td..
Ape2 pun Syukur Alhamdulillah...:)

Niat di ati nie klu boleh nak pegi semua negeri yg ade kat Malaysia nie..
tapi apa kan daya..belum ade rezeki nyer..:)
Negeri yang dah pernah smpai..
Penang
Perlis
Melaka
Perak
Pahang
Kelantan
Terengganu
Sabah

Tapi penang aku dah sampai 2x dah..hehe..
itupun sbb g anta adik ipar..
Sempat la borong jeruk2 nie..
kat sane lak popular kan..
So bukti aku dah smpai..hihih

p/s : klu da abis pusing kat Malaysia..nak ke oversea lak.. :)
Insya'Allah kalau di izin kan Allah...:)

2 comments:

  1. Insyaallah..mesti ada rezeki nk round2 Malaysia...
    sm la...x abes pusing lg Malaysia

    ReplyDelete
  2. @Cik Z@i Pen@nGayuh!kite pusing2 malaysia dlu..pastu leh pusing2 kat luar lak..hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...