|kalau ikutkan ati|

salam..
disebabkan diri ku ini sangat2 la mengantok...
update 1 entry la..supaya boleh menghilangkan kan ngantok nie..
sbab ape..hehe..sbb nampak x gmabar kat bawah tuh...
yumyumyum...
menyelerakan..kan...
hilang ngantok seketika..:P

Sabtu malam pas dah kenyang makan celop-celop tu..
singgah la tepi jalan yang de bukak kedai durian yang sgt banyak...
hihih...aku pun ckp ngan org tuh..
"saya nak isi besar n kuning"

so,itu la hasil nyer...x larat nak makan..
makan 2 bijik ajer..
lepastu bayar..n balik...huhuhu...:P

P/s:malam tuh x berani nak makan bebanyak..sbb blm wat pregnent test..risau..

2 comments:

  1. adoii... teringat masa nak bersalin hampir tiba meratah durian tak henggat sekali esoknya bersalin... hahhahaha

    ReplyDelete
  2. @aqishah pehhhh!!gler kentang...huhu..nasib baik la yea.. eee..nieyl x berani la nak makan bebanyak..sbb nyer risau la kan..hehehe..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...