|aktiviti ku skrg nie|

Pejam..celik..pejam celik...
aku de 51 hari jer lagi tok ke wedding ku tuh...
huhu..berdebar gak..risau sbb nyer banyak benda yg kena buat kan..
Skrg nie asal balik keje jer..mandi cepat2...
terus tulis name kat kad kawen...
yela...pertengahan bulan 3 nie dah kena edar dah...
paling lewat pun akhir bulan 3 nnt..
nak buat macam mana kan...semua kena buat sendiri..
nak tak nak kena gak buat..
Itu pun klu dah penat sgt..upah anak-anak buah tuh..
hahaha~tapi bab tampal2 jer la...yg tuh boleh la harap...
hehehehe...:)


0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...