|rezeki jgn ditolak|

hye...time2 cmnie korang wat ape ek...
Aku nyer rutin mcnie la...klu de cter best kat tv yg aku suke...
Aku akan tggu depan tv...
Sejam lebih awal...haha..
klu x suke tuh...hihi...xkan bukak tv lgsg...

So,mlm nie de 2 cter jer aku nak tgk...
1 kat astro ria...1 lagi kat axn...
so,tetap jugak tdo kol10....hihihi...

ptg td dok jumpe mak cik sebelah umah...
niat aku nie nak bertanya kan khabar...
tp rezeki tu tiada siapa pun tahu kan nak dtg bler...
Hihihi...tp mmg rezeki aku...
Kebetulan makcik tu baru jer balik dr langkawi..
So,dia kasi ini kat aku...

Pesanan: abis diet aku...hahaha..

1 comment:

  1. berehat sebentar bersama2 kit kat

    oh saya sedang berbueno....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...