|Kembali ke opis lama|


hye guys..mlm nie aku post byk ckit cter..
Sbb mlm nie leh tdo lewat ckit...n de idea nak tulis ape..
hehe..korang igt lg x aku de ckp psl opis aku kena serang kulat tu..

petang td aku dapat email...
n dah dapat memo yg opis tu selamat tok diduduki....
so,bermakner...aku ngan yg len x yah merempat atau
menumpang umah org lain lg da...wah!
Byk syok orrr...sbb nyer aku mmg x sabar nak abiskan sisa-sisa..
kenangan aku kat opis tu...


0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...