08 October, 2011

|bajet kali nie aku sakit|

Bajet thn depan nie..amat2 menyedihkan aku
Nape..sbb kontrak aku akan tamat pd 31 Dis 2011
Tiada penyambungan atau penyerapan..siapa la x sedih...
berkhidmat dekat 3thn kot...seusia nya ngan blog nie..
tapi ape kan daya aku kan nak menantang...
hanya mampu menangis...dan pujuk hati untuk terima..
tukang masak..Ohhh tidaakkkk...
sebabnyer setakat makan ikut tekak sndr lepas la...
nie nak kasi org makan nie...susah ckit...

men alat muzik...agak2 la...
klu nak soh aku jahanam kan boleh la...adeh....
adeh...ape la aku nak jd pasnie weh...
Ish...xleh jd nie...aku kena usaha carik keje len nie...
Sebab nyer aku nie nak kwen dah nie...aduh...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)