|up late for sahur|

Salam u all..
Samalam waktu buka puasa...
byk syok sbb my dad pun buka sekali..
bkn senang nak buka puasa ngan ayah aku tuh..
Sbb die biase akan buka kat masjid jer..

lps jer buka makan nasik..
tetiber aku rase kat tepi tekak aku nie..
De mcm de benda cucuk..
mmg x selesa..
uper nyer..tulang ikan masing sepat..
Aduh...tension nyer aku...
Sampai ijau la muke aku sebab nyer nak kuar kan tulang tuh...
ape yg aku makan abis kuar sume...naik lembik aku...
Kosong balik perut aku...smpai nangis2 aku..
last2 kuar gak tulang tuh...aduh..lega...

Ha...tepat jam 5.10
aku bru tersedar dr tdo..amek kaw..
mmg macam ribut aku pagi td...
g umah mak tok sahur...
Nasib baik la sebelah umah jer..
Aduh..ape la nak jadi aku nie...
terlupa kunci jam..

Arap2 esok xkan lupe kunci jam..

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...