|Shopping rasa nak tercabut kaki|

Sabtu lepas..Aku semangat nyer kuar pagi dlm kol11 cmtu...
Wah!sbb nyer nak pegi nilai skejap..
Belikan langsir tok bakal mak mertua ku...
Mase tu badan sume masih dlm keadaan baik lg...

Lps ker nilai tu..
Wah!plan plak nak g warta bangi...
Niat nyer nak carik baju raya ngan kasut raya...
G la kedai2 nie...hampeh!biler bkenan...
Xde saiz lak plak...MySpace
Baju ngan kasut same la...Naik fedap gak..
Last2..beli buah ciku jer..sbb my dad nak makan...

Org kate dah alang2 ke Warta tu...
X sah klu x singgah kat PKNS bangi nie...
Dah la parking jauh...kena jalan lg...
Pusing2 nak beli tudung..
Bapak byk kedai tudnug,mslh nyer..
Saiz besar xde..yg de sume saiz M..

Dah la puasa..panas lak tuh...kaki pun da mule sakit2...
LAst skali aku masuk dlm bangunan PKNS..
jalan2..dapat lah sehelai baju raya lagi...
Lps tu...gerak g Mydin Putrajaya lak..
Mase tu aku dlm kete dah lebih mcm sotong dah...

Kali nie nak carik baju bf aku lak...
Aduh...mmg sgt2 payah la nak beli baju lelaki nie..
Kat mydin pun x de yg berkenan...
MySpace
last skali g Alamanda carik...
Akhirnyer dpt lah gak baju raya nyer..
Ya Allah...Mase tu aku bkn kate terduduk kat kerusi..
Kat atas lantai dah..
sbb kaki aku terlampau sakit sgt.


P/s: thn depan aku dah x mo g shopping ngan Bf aku lg...naik patah kaki aku

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...