|no time now|

Isnin lepas aku MC..
Sbb x berapa nak sihat...
Ari selasa br aku naik keje...
Wah!senang ati nmpk naik keje...
Senyum smpai ke telinga..hahaha

Sekali..pegawai aku call..
"helloo..mari datang tempat akk sekejap"sekali die bagi aku keje dah
keje nie aku x penah buat pun sebelum nie..

Aku kena wat manual pengguna sistem...
dr ari selasa smpai lah td..
hahaha..x siap2...
Aku duduk wat benda tuh 6jam tanpa bangun..
aduh..sakit gler punggung aku duduk..

Siap aku bersila lagi atas kerusi..
dah mcm2 gaya dah..
nasib baik lah jiran aku tu xde arini..
klu x..mmg aku kena gelak jer la..

So,now i want say
:
:

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...