|jahat ke aku|

Smlm de orang nak pinjam kete aku...
Mule2 aku kate ok...
Lps tu aku call ayah aku..
n ayah aku x kasi..
MySpace

Mula la aku pk..
Mcner aku nak ckp ngan org tuh..
Yg ayah aku x kasi..
Adeh...nk tlg die..
Tapi bt ape tlg org lps tu benda tu akan menyusahkan kita balik...
Btl x?

mentang-mentang la...
Aku suke isi tang minyak kete aku penuh2..
Senang2 jer nak pkai yea..
nie bkn first time die pkai kete aku..
Aku bkn kedekut ok...
MySpace

Tp kdg2 tu geram..
Dah pkai x nak isi minyak...
Syg duit..padahal kete sndr ade..
Ayah aku smlm call..
So,bg alasan...ayah aku nak jumpa aku kat luar..
Hehehe..
MySpace
Noty jgk ayah aku nie..hehehe..
Tapi aku x g jumpe pun ayah aku..
Aku g umah member aku yg dekat2 umah aku tu..
Dok ctu smpai kol8..
Baru aku balik...

Yg aku maksud kan tu abg aku...
MySpace

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...