|appointment ngan butik|

tgh ari td..dpt sembang ngan pihak butik..
tok tanya tentang majlis pertunangan aku tuh..
Sbb buat mase nie..
mmg masih lg buat perbincangan..
Sbb nyer..butik bz ngan keje mase cuti sekolah lepas..

so,td bru dapat maklum balas dr pihak butik..
yang kte akan berjumpe untuk amek ukuran baju ngan ukuran pelamin..
tadi pun aku sempat di beri tengok beberapa contoh baju..
So,aku masih lg xde yg berkenan di ati..
(aku dah bagi contoh baju yg aku nak,tp msh lg dlm perbincangan)

So,pihak butik akan dtg umah aku wat perbincangan..
dlm bulan nie jgk insya'allah..
sbb nyer mase dah makin suntuk..
nmpk jer lg 5 bulan..
tolak puasa..raya..
Dieorg byk lg benda nak kena buat...

Arap2 sume berjalan ngan baik n lancar..

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...