11 May, 2011

|Streamyx oh streamyx|

Aku baru jer balik dr Tmpoint..
isi form tok wat pemindahan streamyx dr umah lama..
ke umah bru..

Dugaan btl..
Aku igt kan mslh de 2 no telefon dlm akaun streamyx aku tu..
dah setel..
td aku nak wat pemindahan..
org tu tanye balik kat aku..

Ish..nie yg nak angin nie..
mslh nyer dah 1 bulan aku wat 2x report psl benda nie...
Sbb nyer..aku mmg x penah apply no lain..
n xkan la aku nak apply skali 2 kot..
X laju mane pun klu pkai 2 no btl x..

So,td aku dah wat aduan awam..
Aku arap mslh nie cpt2 setel..
Duit pun dah banyak abis kan benda2 nie..
Cas skali 2 bil..

Padahal,bukan aku punyer...
xtahu lah nak ckp slah sape..
Sendiri makan cili..sendiri rase la yea...
Kesilapan camtu x patut terjadi...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)