|Tempah baju|

Pagi-pagi lagi dah g tempah baju..
Ha..bukan kedai..
Anta kat umah org..
Pagi2 kedai tutup lagi..

Saje jer anta kat org bru..
Sebab lagi murah kos upah nyer...
Murah x murah la sgt..
kurang rm5 jer...

Tapi sebelum nak anta banyak2 tu..
Kena try dlu...nak tgk sedap ke x pkai bju nyer...
Klu selesa n puas ati..
Leh anta banyak2..
Sebab masih de 3 helai kain x buat lg...
kekekeke..=)

2 comments:

  1. sekarang ni malas nak tempah baju...beli yang dah siap je..


    New Entry: [Contest] Preloved items to let go

    ReplyDelete
  2. @zahidah dihazhehehe..mmg la tp campur jgk...kdg2 nak beli siap,jahitan plak x berapa nak kemas..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...