10 April, 2011

|Jadi tukang masak|

Ramai yang kate..
Belajar tinggi mane pun..
Akhir akan ke...
DAPUR..
kekeke..

Buat mase nie aku agak kemalasan ckit nak ke dapur..
Ish..anak dara ape la aku nie kan..
Hehe..
Tapi xde la malas sgt2..
Aku nie manje ckit..klu mak aku de umah..
memang aku x masak..
Tapi klu mak aku xde kat umah...
Dapur tu aku yang punyer...
Btl...

Macam arini..mak aku xde umah..
Aku kena masak tok sume org dlm umah nie..
Aku masak xde la taraf chef pun...
Hahaha...sekadar org kate leh masak jer la..

Menu aku arini..
Ayam goreng..
Sayur campur..
Sup telor..
kekeke..layannn...
Aku klu btl2 de plan nak masak bru aku akan wat btl2..
Nie aku wat men2 jer...hahaha...
Xtaw la sedap ker x..
klu sendiri makan..sedap jer..kekeke

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)