18 April, 2011

contest alya : aku dan alam !

Kelakar lah cara kawan aku nie jemput join contest..
Kekeke..Ingat kat blog jer die nak jemput..
Alih-alih kat Fb pun die jemput..
Gila kentang...

Nie Dia Contest yang die nak aku join..
Nak tahu lebih lanjut,klik pada gambar di atas..
syarat penyertaan :
1- mestilah menjadi follower Alya.
2-buat satu entry pasal contest ni..jgn lupe letak banner diatas dan link kan terus pada blog Alya.
3-letak tajuk entry - CONTEST ALYA : AKU DAN ALAM.
4-letakkan gmbr yg bertemakan dgn alam semulajadi, contohnya gambar korg dkt sawah padi ke, gunung ganang, sungai etc dan yg penting mesti ada gmbr korg terpacak dekat situ !
5-contest terbatal jika peserta bawah 30 orang!
6-tarikh tutup 30 April 2011.
7- Tag pada 5 org blogger dan pastikan mereka tahu mereka telah ditag.
8-Letak URL entry pasal contest ni pada comment box..jgn letak pada shoutbox!
jangan lupe jadi follower die okeh!!

Gambar ape ek aku nak letak die aida oi..
Huhuhu...
Aku letak jer gambar nie,x taw ar sesuai ker x..kekeke..
Baru amek smlm...kat Putrajaya...Layyyaaannn...

Nak TAG
:

:
NADIAH
UMI AKIF
FIEDA
CUTE MUM
NANA
MAWAR
MAMA ZHARFAN
AEYINN
EMMIE
EZRIN2
ALYCIA
AMYERYN

1 comment:

  1. http://nanamrul-contest.blogspot.com/2011/04/contest-alya-aku-dan-alam.html

    join

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)