|Nak beli perabot|

Wah...sejam lg aku nak balik umah..kekee
Sambil-sambil tu tgh taye2 kwn2..
nak beli perabot kat mane..
Tahu..kedai perabot...

Tapi kat mane yang org kate murah tapi kualiti..
Murah tu xde la murah sgt...org kate yg kite mampu la kan...
Sebab nyer aku nak beli set katil ngan almari..
Tok bilik baru aku tu..

Buat mase nie..aku suke tgk yg kat IKEA..
harge pun leh tahan la..
Xde la mahal sgt..
De gak yang kasi cadangan kat CAVENSi..
Huhuhu...cuti nanti baru nak tgk2..
klu berkenan..beli jer la..kekeke..
Sbb malas nak pk banyak...nanti pk2..
Duit pun habis...hehehe

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...