|jiran|

Selamat pagi..
Pagi td dlm kete dgr la..
Renungan di'ERA..
"mohon hari ini lebih baik dari semalam"

Dengan semangat nyer aku pandang cermin..
Aku berdoa agar arini aku lebih baik dari semalam..
Hahaha..pagi2 tu mmg la rase bersemangat sume..
Jam dah dekat kol10 nie..
Tetibe mood tu beruabah plak..

Sebab nyer..
jiran sebelah aku arini tak keje..
EL sebab de masalah kete..
Ha..lg ar boring..xde nak sembang ape..

klu selalu tu,de org kat sebelah..
klu rase ngantok ke ape..leh la sembang jap..
pastu sambung keje balik..
Arini pak cik EL plak..

Tak ape la..
Arini pun ari khamis dah..
Kena ceria sebab tinggal sehari jer tok cuti..
hahaha~syokkkk!

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...