|boring|

Semakin ari semakin aku rasa x best..(..ntah la...)
Mcner ek aku nak ckp..(..taip bkn ckp..)
Dlu aku rasa mcm teruja jer nak g keje..
Tapi skrg nie mcm nak keje..
kena pk banyak kali plak..nape ek? (..mgkn ko x suka sape2 kat sane kot..)Ish..merepek jer la..

Biasa lah adat bekerja..
Kadang2 suke..kadang2 tak suke..
(..kata ati:ko nak susah ape..apply je keje len..)Mmg aku tgh usaha..
kalau blh biar la kali nie aku berjaya..

(..kata ati:ko nie..jgn usaha..borang x isi lg..)
Ha'ah la..borang aku x isi lagi..
Dokumen aku x sah kan lg..
xblh jd..esok aku mesti kena siap kan sume sebelum ari rabu..
Aku nak anta..

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...