02 February, 2011

Mak ajak makan luar lg~

Dah 2 ari x bersiaran uper nyer..
Tak sedar pun..sebabnyer..start selasa aku dah cuti..
Teruja lak nak sambut CNY..hahaha..
Tak de la..aku saje je amek cuti awal..
Berehat kat umah..sambil2 bantu mak aku yg skrg nie..
Sibuk ngan kedai makan nyer yg semakin ari..
Semakin rmai org berkunjung...
Alhamdulillah..rezeki mak kan..

Nie pun aku bru jer balik dr makan kuar ngan mak..
Kate mak,die dah jemu selalu makan masakan sendiri..
So,die nak makan luar arini..
Huhuhu..td aku order mcm2 lauk..
Penuh satu meja..kekeke..
Bkn aku ngan mak je yg g..
Delah dalam 9 org..
So,habis licin~~

Hahaha~sampai terlupa nak snap gambar..
So,update xde picture la..hehehe..
Rase nyer cara aku cter pun korang leh bayangkan kot kan..
hehehe~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)