|Licin|

Cter yg dah makin nak basi dah nie..
Sblm basi baik aku letak kat blog aku nie..
Kang terlupa lak aku de memori nie..hehehe
10hb lepas,aku saje jer la wat speghetti nie..
Sbb setahu aku la kan,x sume dlm umah aku nie suke makan..

Pas siap masak..
Mak ai..x cukup la plak..
de yg makan smpai 4x..
Aku hidang de la dlm 1/2 jam..
Aku sndr pun makan 2x tambah jer...
huhuhuhu..(poyo jer)

Ape2 pun...tq ar makan yer..
hahaha..(padahal x sedap pun)...
tapi habis lak tu...ape makne tu ek???hahahaha


4 comments:

  1. alahai....ni yg nak buat jugak weekend ni...

    ReplyDelete
  2. alaaa dni dah terliur daaa.. fav dni tu ;)

    ReplyDelete
  3. sabar yer dni...tinggal 2 ari jer lg..heheheh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...