|ingin mencuba|

hidup kat dunia hanya lah sekali saje kan..
Orang kate klu boleh nak cube cume benda..
Aku pun nak gak..
Aku terasa mcm rutin harian aku smakin membosankan..

5.30 am :Bangun pagi..mandi n solat
6.30 am :Gerak g kerja
4.30 pm :Balik kerja n ambik anak buah
5.00 pm :Mandi / makan / layan internet
6.30 pm :Rehat (lepak2)
8.00 pm :layan internet
11.00 pm :Tidur

Macam tu la rutin harian aku..
korang tgk..korang pun akan ckp bosan kan..
Huhuhuhu..Kalau boleh kan..
Aku nak abiskan mase2 aku dgn mcm2 aktiviti..

Aku suka bidang photography nie..
Tapi aku x berapa nak kreatif..(bkn x kreatif,x belajar)
Aku sanggup beli camera mahal2..
Tapi hanya sekadar ambik gambar biase jer..
Teknik langsung xde..

Dah byk sgt kelas photography yg aku miss..
Bkn ape..money tu xde..
Kelas tu mahal2 belaka..
So,nak x nak aku mengadap la internet..
Tok belajar ckit2..tp x berapa nak best la..
Sbb xde geng~..hehehe..

Xpela..klu nak pandai kena la belajar kan..
klu nak ilmu kena la cari...betul x?


0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...