08 February, 2011

feel gler aku~

Smlm aku terasa feel gler..
Bler dania bukak log Benji tu..
why dania?why?..benji smpai nak nangis kot..
(ish..aku nie..relax2 sudah!)
hahaha~

Nie kes cter awan dania ar nie..
Mane tak nyer aku ikut perkembangan cter nie..
Dr musim 1 sampai skrg dah masuk musin 3 kot..
Isya'allah~klu tanya soalan psl drama nie..
Leh jawab..hahahah

Peraduan kat Era?
Ish!aku dah join dah pun..
Nie sume gara2 awan dania..
Lagipun,aku miniat Scha..
Besar lakonan die dlm awan dania nie..
Kira mcm die kasar bukan die wat2 la..
Mcm real nyer diri die~best...

Tapi itula..klu de awan dania 4..
please la jgn tukar pelakon..
Sbb awan dania nie..die len ckit..
Cter die semakin lama..
Semakin menarik jalan menceritaan nyer..
So,aku akan terus layan~~
P/s:pinjam gambar yer cik google..

2 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)