Bajet bulanan nie~

Orang lain gaji dah abis..
Aku baru nak rase gaji..hehehe
jangan jeles yer..
Start bulan lepas lg..
Kebanyakkan wet gaji aku..
Simpan dlm ASB..tok wet kwen..

Dah x leh nak nakal2 kat luar tu..(shopping)
btl2 beli keperluan rumah ngan keperluan diri jer..
Pastu spend ckit wet tok tengok wayang ngan makan kat luar..
hehehe..itu semestinyer kena ade dlm bajet bulanan..

Tapi yg penting dlm senarai bajet aku..
Ayah ngan mak..Aku x kan lupe..
Insya'allah akan berterusan smpai aku kawen..
Sbb tanpe restu dieorg pun aku x dpat ape yang aku de skrg nie kan..
Selagi kte bergelar anak tidak kira lelaki atau pompuan..
Restu ibu ngan ayah tetap diperlukan..
Bagi yg bersuami..restu suami juga perlu~

Kira-kira bajet kan..
So,far..sume nyer masih under control..
Akhirnyer berjaya gak aku mendisiplin kan diri aku ngan duit aku..
Heheheh

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...