rentetan semalam..

De orang kate..
Klu xde kwn kita x leh..
terus kan hidup?
stress..?
Keseorangan?
rugi?

Aku rasa x lah..siapa yg ckp cmtu??
Pegang pada 1 jer la..
Allah yang beri kita nyawa..
bukan manusia yg bergelar kawan..
Stress?xdela nak stress sgt klu xde kwn..
Kte nie digalakkan berkawan..
tapi pandai2 kite la pilih kawan..=)
Rugi?korang rasa...

Keseorangan?
kat dunia nie memang la kita perlu kan kawan..
Tapi biarlah kawan tu membawa kita ke arah yg baik..
Btl x..ngan yg x berapa nak baik pun..
kite blh bkawan tetapi x yahla ikut benda2 yg x baik tu..
Betul x?

Nie rentetan semalam..
Pasal semalam tu..
Aku dah lupe kan dah..
malas nak ingat2..
bagi beban kepala otak jer..
Aku xde hal..tp org tu..

2 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...