Khabar isnin

Korang de x dgr2..
Angin membawa perkhabaran tentang Fb nak di tutup?
Mesti de kan..kat kosmo pun dah kuar..
Agak2 nyer ape la reaksi seluruh dunia kan..
Yela 600 juta pengguna bkn jumlahyg sikit..
Huhuhu..

Tak apela,klu itu benar2 berlaku..
Berpindah la kite..
Kembali ke fs..ms..
Xpun blog..kan..kan..
Blog lg senang..
leh tulis ape yg kita nak tulis..
Nak komen?blh jer..xde masalah..

2 comments:

  1. tu la, ada jugak baca pagi tadi...

    tapi akak tak kisah sgt pun kalo tutup sbb memang tak amik port pun fb nih...

    fs pun dah tak ingat apa psswdnya... hehe

    ReplyDelete
  2. Hehehe...xpela akak,kte masih de blog..hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...