15 January, 2011

Joging~~

Wah..pagi2 lagi aku dah bersemangat arini taw..
eh..sblm tu..n3 nie aku br wat..
isi kandungan nyer..
Pagi tadi punyer..
Belum basi lg tau..

Akhirnyer niat tok start joging pg td..
Terlaksane..Peh!
penangan joging mmg menyakitkan..
Yela..dah setahun aku stop joging nie..
Pastu nak start balik..sakit2 gak la mule2 tu...

Next week,sabtu kembali kepada Badminton plak..
Huhuhu..biar la org nak ckp ape kan..
nie azam aku..
n aku nak buktikan kan someone tu..
walaupun aku gemuk(xsedap la pkai perkataan gemuk)
Ha..walupun aku comel dlu..Tak cantik..
n menjadi salah satu faktor aku di**********

Aku akan jadikan ia nyer kebanggaan aku!

1 comment:

  1. Buktikan kepada dia y awk boleh lakukan...
    Best of luck..
    Nway, nice blog here..
    I da follow u..
    hit me back k

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)