Ingin ku miliknya tapi...

wah2..tetibe jer jari nie gatal..
nak menaip..
Tadi kat cnie ujan lebat betul..
nasib baik la aku balik 4.30..
kalau tak,mmg xde la n3 nie..

sebab kompem aku x lek lg..hehe..
Kebetulan,tgh ari td..
Bace blog kak fieza..
Die cter psl die beli dslr jgk,,
Tapi kat penang..

So,borak2..
Die kate kat Komtar tu..
Harge barang murah2 tp mest la berkualiti kan..
So,aku de gak ar minx kak fieza usha 2 benda alah nie..

24-120mm

28-300mm

Kalau leh dpt murah kat sane..
Beli kat sane jer la kan..
Kat cnie kompem2 mahal kan..huhu..
Berangan jer lebih aku nie..huhu



4 comments:

  1. salam Su,

    dah lama berhajat DSLR ni, kat KoMTAR murah ke banding KL

    ReplyDelete
  2. wslm..yeke?xpe..insya'allah..de rezeki akak plak dpt beli yeh..xtaw la akak..nieyla bru minx kak fieza serve harge kat sane..=)..Klu kat KL 4 sure mahal,tp de gak tempat murah..tu kena carik la..yg pntg biar yg ori..

    ReplyDelete
  3. insyaallah nieyla..ada rezki nnt sure dpt...kalau boleh mesti la nk yg murah tp berkualiti kan...

    tkpe2 nnt ada masa kfieza gi servey utk nieyla dan diri seniri jgk heheee..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...