05 January, 2011

Hantu kak limah

selamat pagi..
korang tgh wat ape tu..
pagi-pagi td xde idea nak taip ape..
So,layan la GA,contest dari kawan2 blog lain..
Mengharap menang tu xdela..
Suka2 jer...
Kalau de rezeki,de la kan..

Hehehe..keje de kat sebelah nie..
tapi hold kejap..
nak taip n3 nie jap..hehehe..
Tak leh klu pagi x wat n3..
Tak lengkap rutin harian aku..

Pagi td sambil2 menunggu kawan aku sampai..
Aku saje jer tgk website GSC..
tertibe jer rasa nak tgk cter..
Hantu kak limah..
Sbb dah banyak kali aku nak tgk..
Tiket asyik sold out jer..

Alhamdulillah..aku dah book tok ari jumaat..
Dalam kol6.00..
Leh la tgk..org kate cter tu lawak..
Tak sabar lak nak tgk...

3 comments:

  1. rajen tgk wayang ye...kfieza ni asal nk plan je asik tk menjadi..sll ke laen je keje nya...hehee

    ReplyDelete
  2. Hehehe..klu kak fieza dok dekat ngan nieyla..every week kte leh g same..hehehe

    ReplyDelete
  3. hanim dah tgk cite nie..biase ajer..macam x der hala tuju..cesss..jahat x bunyi..tapi kalu nak release tension memng filem wajib tonton lah..hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)