31 January, 2011

Farewell ex-SAT 2011

Selamat pagi..
2 ari x bersiaran wlaupun dr umah..
Last week mmg xde umah sgt..
nak on Pc pun x dan..
(mengalahkan YB la plak..)

So,mgkn de yg taw..
Ari sabtu lepas aku de..
Farewell kat Alamanda..huhu..
Lawan Bowling...
Semangat gler...
Aku bangun pagi kol6.30..
pastu xde sambung2 tdo..
hehehe..

Hahaha..kumpul tenaga (katenyer)
So,game start dlm kol11.45..
Mase tu sume bersemangat..
Last2..sume lembik..huhuhu..
Akhirnyer,group aku xdpt group terbaik..
kekeke..Tapi xpe..group aku tempat ke-2 k..
Tapi xde sponsor hadiah..(but have fun gler)

Aritu,aku bawak ayune..
Minx die tlg die amek gambar kteorg..
So,hasilnyer masih lg dlm proses editing..
Nak kasi korang tgk,pun x dpt..
Xpe2..aku letak beberapa gambar yg aku dpt amek k..
Huhuhu..

Permainan sedang berjalan

Sempat amek gambar tok kenangan

Bukti segalanyer~~

Ish~sape amek gambar nie?

Yahooo...akhirnyer selesai~`

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)