Cyber-->Puchong-->SR




Agak keletihan ckit aku arini..
Sbb nyer smlm aku balik umah lewat..
Ha!xde la lewat sgt..
Dalam kol8 mlm cmtu..

Balik keje 4.30 tu terus gerak g Puchong..
Dgn perut yg berbunyi..
Minx makan..huhuhu..
G puchong sbb nak repair kete control Mr.E tu la..
Blh kate tiap2 bulan nak g ctu..update kete die..
Ish..tu la lelaki,klu dah hobi tu..berabis wet pn x kisah..
huhuhu...

Habis repair kete tu dalam kol6 lebih..
Baru gerak nak g putrajaya lak..
Sebab teringin nak makan SR..
huhu..dah lame x makan..(Abis diet aku)

hahaha..pandang jer..sbb dah tahu nak makan ape..

Nie la paling2 aku suke..

tggu makanan yg lambat sampai..

3 comments:

  1. kat belah mana Puchong tu ?:D

    x pe. makan tomyam pun diet ape..:)

    ReplyDelete
  2. saya pun suka sgt SR...food dia mmg x menghampakan...u dah try kek baru dia? choc lava...org ckp sedap, tapi saya x pernah try lg...

    ReplyDelete
  3. Tom yam mmg sedap..n leh tok diet..huhu..kek yang terbaru tu..smlm mmg nak makan..tp amek kek len..huhu..next time la nak cube...=)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...