Terima kasih semua..

Morning sume..=)
Wah..ceria jer aku pagi nie..
Hehehe..arini adik aku akan kuar..
Alhamdulillah..sume dah selamat..

Harap kat PD nanti..
Arap2 adik lulus dgn jaya nyer k..
Kepada yang mendoakan adik aku tu..
Aku x mampu nak bls jasa korang..
Cume aku mendoakan kebahagian dan ketenangan hidup..
Terima kasih banyak2..yg tak terhingga..

4 comments:

  1. Alhamdulillah...

    semoga adik awak berjaya jadi tentera...

    budak tu gugurkan kes ke?

    ReplyDelete
  2. Dia minx 1k untuk tutup kes tu...=)
    So,bagi die..terus tutup...

    ReplyDelete
  3. moga adik tu berjaya keh...aminnn

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...