20 December, 2010

Syukur dah selesai

Alhamdulillah..baru sahaje selesai..
Ape die?Selesai tandatangani suratt perjanjian..
Surat perjanjian terima sambung kotrak selama 1tahun..
Lega rasa nyer bler sume dah selesai..

Skrg nie plak..
Blh la tido ngan tenang nyer..
Dan pk benda lain plak kan..
So,lepas nie..
Aku dah x dok sektor nie lagi(skrg ni)..

Sbb dah berpecah kpd 3 sektor..
X kisah la..janji keje aku tetap berjalan cm dlu..
Kat mane pun kita di tempatkan..
Kita sentiasa belajar benda yg baru k..

ENJOY!

5 comments:

  1. bagus la cari pengalalaman... tahniah sebab dah tenang...

    ReplyDelete
  2. time kasih...alhamdulillah..sgt tenang skrg nie...sambil2 tu tgh mencari keje yg tetap..=)

    ReplyDelete
  3. yunk.. da tuka 3 sektor lak?? y penting ko still keje gov g.. alhamdulillah.. hepi aku untuk ko.. :)

    ReplyDelete
  4. Hehehe..dibah..rindu ar kat ko..hehe..tula,aku risau gak x dpt smbg..thank hepi tok aku..=)

    ReplyDelete
  5. rindu ke?? aiseh.. malu i.. hahahaha u wlcme dear..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)