28 December, 2010

First time men bowling..

So,arini aku dah termampu tersenyum..
Mari la kite sambung cter psl reunion aku yg lepas..
Bangga la plak bler wat reunion nie..
Xdelah..walaupun x ramai yg leh join..
Aku rase usaha aku tok satu kan yg len berhasil jgk kan..
Bkn mudah nak manage benda2 nie..letih..xde gaji tau..
Tapi yg penting ikhlas..
Alhamdulillah..segala berjalan dgn lancar..

Thanks kay my member..
Shel,ann,nad 1,nad 2,nieza,farry..
Sbb luangkan mase sehari bersama..
n3 lepas aku cter pasal g makan kat SR kan..
so,kali nie..aktiviti no.2 plak..
Klu ikutkan same de bowling / movie..
So,xde pilihan sbb movie xde cter best..
Kita layann bowling..
Sambil2 tu aku blajar men gak..

Alahai..nape tu kak oi..

sebelum main,action lebih..

Kenangan bersame 2 pasukan..berentap..
haha..tgh tgk skrin atas tu..aku no.2..
Bersama nieza,sambil tunggu turn..
Pantang camera hala ke muke...mesti get ready..

Nad ngan Farry(juara bowling)..

Jumpe next n3..
Aktiviti ke 3 plak..hehehe
See ya..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)