25 November, 2010

Rumahku syurgaku..

Pelik la..arini masa berlalu cm cepat sgt..
Hehehe..x mcm ari isnin,selasa ngan rabu..
Lagi 2jam aku nak balik umah..
Entah ape la yang best nyer dok umah tu yer..

Entah la..
Bagi aku best la..
Sebab rumah ku syurga ku..
Hehehe...Sape2 pun mesti suke balik umah sendiri kan..
kalau tak suke tu..de something happen la..(maybe problem)

Arini keje tak berapa nak ade sgt..
Arini keje aku..
makan..makan...makan...
hahahaha...(mane la badan x mcm gajah)
Entah la..aku nie,kejap suke mkn..
kejap leh control mkn..

badan aku nie..
kejap naik..kejap turun..
Tak konsisten la..
Tapi tak ape la..Mr.E kate ngan mak aku..
"tak ape la..saye suke die cmnie.."
"Besar sgt tak,kurus sgt pun tak"
Hehehe...mak gelak jer..sbb mak selalu mrh kat Mr.E..
Sbb nyer..Mr.E suke bagi aku makan macam2..
Sampai aku sihat cmnie...heheheh

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)