Belajar bawak kete kembali~~

Ko nie lesen dah de,buat ape?simpan wat frame..
Ooohhh...tttiiiddddakkkkk..
Itu lah yg selalu mak membebelkan kat aku..
Memang btl..aku de lesen..
Lesen moto ngan kete..lesen lori jer lom ade..
Hehehe..tapi bkn la aku x nak bawak..

Sebelum nie pun aku memang bawak moto g keje..
Sejak2 jatuh moto dekat 3x tu..
Aku rase fobia gler..
Sampai skrg la aku x bawak moto..

Skrg nie,ayah aku dah soh aku berlatih bawak kete balik..
Aku manual dah lupe..
Kete yg de kat umah nie sume manual..
Arrgghhh...so,aku kena belajar balik sndr..
Aku bukan x leh bawak..blh..
Tapi aku takut enjin mati ngan salah masuk gear..

hahaha..setakat gear 1 ngan 2 tu mmg mahir..
Nak masuk gear 3 4 5 tu..aduh...risau gler..
Selalu aku gagal..huhuhhuhu..
Ayah ckp berlatih bawak..
klu de rezeki nanti,beli kete auto..=)

6 comments:

  1. nieyla..belaja bawak..ari2 bawak suma tu kan jd small matter...leh buh gear pejam mata je..heheee ajaran sesat ni...

    bwk tau..cuba..cayok2..!

    ReplyDelete
  2. nieyla...gud try ye..kalo hari2 bwk..its ok jew..m'sia blh..nieyla pn msti blh..heee..:)

    ReplyDelete
  3. hehee. mmg kena berlatih. lama2 ok la nnti . :D

    ReplyDelete
  4. Kak Fiza:hehehe...pejam mate jer ek...insya'allah...dah leh bwak da..cume blm begitu mahir..heheh

    ReplyDelete
  5. Cik Eja:heheh...thanks..m'sia blh..nieyla blh...hehehe...mesti2...

    ReplyDelete
  6. kak zana:Insya'allah...sedang usaha keras nie kak...hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...