Terharu sangat..tq follower..

Masa mule2 nak menulis blog..(berjinak2)
Niat di ati tok diri sendiri jer...
Tak tahu pun de orang nak komen2 nie...
Banyak sangat pengalaman yg aku dpt sejak2 menulis nie...

**Pahit**
Adalah hamba Allah,yg komen2 mencarut2...
Menfitnah..menyata..dan mcm2...
Semoga Allah jer yang dapat membalasnyer...
Aku dah x kisah dah org nak kate ape...
Sebab ini BLOG AKU!AKU PUNYA SUKA LAH NAK TULIS APE!
**Manis**
Dulu,xde orang pun singgah kat blog nie..
(counter pelawat pun 0 jer)
hehehe
Skrg syukur Alhamdulillah...
Setiap ari ade jer org yg singgah..(time kasih yer)

P/s:mohon maaf kepada sesiapa yg tak suke bace blog nie...
kalau tak suke jgn dtg lg sbb tiada paksaan pun..
kepada yang suke atau yg selalu singgah cnie...
time kasih byk2...
aku akan ke blog anda plak...
jgn lupe tinggalkan jejak anda yer..=)

2 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...