Plan arini~~

Jam menunjuk kan kol6.30 pgi..
Bangun n solat..
Lepas tu aku dah x taw nak buat ape..
Aku layan la fb..itu pun..xtaw nak buat ape..
Last aku men game..hehehe...

Sambil email ngan best friends aku..
Tetibe terlintas plak nak tgk magika...
Hahaha...cian kat kawan sorg nie...
die dah tgk...tp die kena tgk 2x..
Thanks yune..hehehe..=)

Aku dah booking tiket...
cter tu kol1...
tgk kat alamanda jer..
Sebab ayune nak kena balik shah alam...
de keje kate die...

So,dlm kol11 lbh gerak ar g...
Itu pun klu cepat...sbb dah 3x nak tgk..
Tiket asyik sold out jer..
Harap2 dpt la tgk arini...

*tx yune...or apek...or nurul...or farah..or ain..

2 comments:

  1. owhh skrg dh kat panggung ni..selamat menonton..!

    ReplyDelete
  2. hye kak fieza...hehehe...dah balik dah pun...best gak cter tu...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...