kesian die~~~

Bg yg slalu ikut perkembangan blog aku nie...
Mungkin tahu la...siapa yg aku maksud kan..
hehehe...Smlm aku g tgk wyg kat Alamanda...
MAGIKA

Kawan aku nie dah tgk dah cter nie dlu..
Hahaha...smlm die tpakse gak teman aku..
Yg best yer...aku tgk die layannnn jer cter tu...
(mcm org first time tgk)

Cter tu not bad la..
Tak boring...sedih de ar ckit..
de org ckp x best..
lain org...lain citarasa kan..
Mcm aku lbh suke cter ringan cmtu..
Relax jer..
Lps tgk wyg g shopping barang umah ckit..
lepas tu g makan kat SR..

nie dier ayune

2 comments:

  1. ye,, saye la ayune 2,, hahaahhaa

    ReplyDelete
  2. hahahah...sengal la ko nie...org dah tahu dah ko ayune...hahah~~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...