kadang-kadang~~

Bler sesuatu musibah atau perkara yang tak baik berlaku...
Biase ape akan kita lakukan?
Ape yang terlintas kat fikiran kita?

Jujur lah...kita mesti mengeluhkan...
Pastu pk yg negatif jer kan...
Tipu la klu kita tak fikir cmtu kan..

Tp klu masalh yg berlaku pada aku..
Mule2 sekali aku akan mengeluh(hehehe)...
Ini jujur taw...mula segala yg negetif timbul..
Dalam kepala otak nie...berlumba2 nak kuar...
hehehe..

Lepas kita dah buat sesuatu keputusan dlm keadaan tak waras...
Mula lah kita fikir balik baik buruk benda tu..kan?kan?
Selalu la cmtu...Entah ble nak berubah fikir positif entah...
hehehe..
*berubah la aku sebelum aku di ubah kan...hehehe

2 comments:

  1. huhu..sbb tu ada bidalan kata, setiap kejadian, ada hikmah nye..nak suruh kite pk kejadian tu ade positif..tp, manusia kan..sesal kemudian , mmg tak guna..

    ReplyDelete
  2. btl3...setiap manusia mesti pernah lalui pengalaman tu kan..=)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...