PENGUMUMAN...

Nieyla mintak maaf sangat2 kat mereka2 yang dah join GA...
Memang nak upload hadiah tu...
Tapi tak sempat sebab terlalu bz sangat arini...
So,ini lah hadiah nyer...maaflah tak seberapa pun tapi...bermakna..=)



Ini adalah tungku moden..
tungku nie actually,my friend jual..
N nieyla jadi kan die hadiah GA nieyla..
Sebab nak tlg promote gak la..=)

So,kklu nak tahu lebih lanjut tentang khasiat tungku moden nie..
Klik SINI

3 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...