Last minit shopping..

Keletihan sungguh arini..
Nak datang keje pun macam malas ckit..(Isnin biasa la..)
Bukan ape yer..semalam seharian nieyla gi shopping raya..
Aduh...last minit mcm nie la...(jgn tiru)

Semalam nieyla keluar umah dekat pukul12..
Tempat pertama yang nieyla nak gi adalah IOI Mall kat Puchong..
Target nak beli baju kurung moden..
Bila pergi,tengok...ala...jahitan teruk sangat..so,reject..
Jalan-jalan lagi..xde jugak yang berkenan kat mata nie..
Last sekali...beli kasut raya jer kaler putih...sama ngan teman hati..

Kira-kira dah 1 jam berjalan kat IOI tu..
Keluar n terus gi tesco..
Sebab nak beli barang keperluan rumah..(memang tiap2 bulan nieyla belikan)
Punyer la ramai manusia dalam tu...sesak gak la..
Macam jugak nieyla beli...hehehe
Dalam pukul3 lebih baru keluar dari tesco..

Lepas ke tesco..ke mana plak?
Hehehe..ke Alamanda Putrajaya plak..
Hehehe..target kali nie nak beli tempat pembakar B.B.Q..
Selain tu nak beli barang-barang nak wat spegetti..
Itu pun lame gak kat Alamanda tu..

Dalam pukul5 gerak plak ke bangi..
Aduh...mase tu kaki memang dah x larat dah nak jalan..
Kalau bukan nak carik baju raya nieyla..
eee...memang nieyla balik jer...
Akhirnyer...dapat 2 pasang baju raya..
Gambar??nanti nieyla tunjuk...hehehe

Lepas beli baju raya..
dah nak buka dah..gi bazar..tapi buka kat tasik..
Dah xde tempat nak buka dah..
Terpaksa la...lepas tu gi Pasaraya kat Bangi lagi..
Gi tukar getah cermin mata..lepas tu gi kedai makan..
Tok makan plak..sebab buka makan benda ringan jer..=)

Ini lah shopping raya yang paling penat..
Sepanjang hidup nie..tak pernah last minit cmnie...hehehe..

2 comments:

  1. hahahhaha...nanti ler...esok i kasi tengok ler ok..huhuhu..=)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...