Konvoi Raya Part II

Jom sambung cter pasal konvoi raya..
Seharian tu korang tahu...
Sebiji nasik pun tak masuk mulut taw..
Asyik minum air bergas ngan oren..makan kuih..
Mase tu dah dekat kol6 lebih..
tetibe kening nieyla berdenyut2..(migrain sudah mai)
Sebab angin dah naik kat atas kepala..
Tapi masih gagah lagi g raye tu...
Eee...sampai muntah2..

Korang tahu,sepanjang konvoi..
Ayune,nieyla ngan erma asyik kena bahan jer..
Nape?itu lah akibat nyer bercinta ngan abg kawan sendiri..
Hahahaha....tak ape la..nak buat mcner kan..hehehe..
Redha jer la...huhu..tapi memang enjoy..

Yang Paling best..
banyak2 umah yang kteorg pergi..
hanya satu umah jer dapat wet raya...
hehehe...Kelakar la...sebab..
Kiteorg nie mane la layak dapat wet raya lagi kan..
Ape2 pun...Thanks SYAFIQ..
Sebab terasa di hargai plak...hahahaha...
Jom layan gambar lagi...=)

Itu diLa,Daus ngan Zahid
DiLa Ngan Zue

nieYla Ngan Ayune
NieyLa Ngan YAn

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...